Weet jij als geen ander hoe je met jouw enthousiasme en mensgerichte aanpak een team een stap verder kunt brengen? Omschrijven ze jou als een échte People Manager en heb je ondertussen al heel wat vlieguren gemaakt in een leidinggevende rol? Kom dan verder als Head of Passenger Handling bij Viggo!
De afdeling Passenger Handling is verantwoordelijk voor het check-in proces, de ticketbalie, gate en aankomsthal voor diverse airlines zoals Transavia, Air Europa, Iceland Air, Finnair, ITA Airways, Etihad Airways en Air Canada. Binnen Viggo hebben we dus te maken met een 24/7 operatie waarbij de piekmomenten plaatsvinden in de nacht en vroege ochtend.
Wat ga je doen?
Als Head of Passenger Handling is het jouw taak om een divers team (bestaande uit 7 Duty Managers) optimaal te laten functioneren. Met jouw ervaring weet je hen te laten groeien en zorg je voor een uniforme manier van leidinggeven binnen het team. En dat is een belangrijke taak, want wij geloven dat onze collega’s de kern van onze organisatie zijn. Maar dat niet alleen: binnen deze rol ben jij ook de schakel tussen de operatie en het management. Schakelen tussen mens en resultaat? Dat voel jij direct aan! Uiteraard doe je dit allemaal niet alleen en werk je nauw samen met de Operations Manager waaraan je rapporteert. Verder houd je je bezig met:
Dit ben jij:
Coachend leidinggeven? Dat is je op het lijf geschreven! Met vertrouwen, energie en structuur weet je precies hoe je je team in beweging krijgt. Als Head of Passenger Handling neem jij enthousiasme, bevlogenheid en een daadkrachtige aanpak mee in je bagage. Verder voldoe je aan de volgende eisen: