Vakgebied: 
Zakenreizen/IATA
Zuid-Holland
MBO
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Leiden

Reizen met oog voor de wereld en alle vrijheid om een land te ontdekken, dat is waar Djoser voor staat. Is dit ook jouw manier van reizen? Wij hebben regelmatig interessante en leuke vacatures.

Heb je uitgebreide reiservaring in landen waar Djoser reizen organiseert en bij voorkeur gerichte werkervaring in de reisbranche, dan is werken bij Djoser zeker iets voor jou. We werken met een klein team in een prachtig historisch pand in hartje Leiden.

Voor de afdeling Luchtvaart zijn wij op zoek naar:  

Luchtvaart & IATA medewerker - afdeling luchtvaart (39 uur)

De afdeling Luchtvaart houdt zich onder andere bezig met yield management, voorraadbeheer van allotments, inkoop vluchten, prijsonderhandelingen, ticketing en heeft regelmatig contact met luchtvaartmaatschappijen.

Vanzelfsprekend ben je een reis fanaat want je bent ook verantwoordelijk voor een aantal bestemmingen, waarvoor je o.a. contacten met lokale agenten en reisbegeleiders onderhoudt.

Voor deze functie geldt dat je ervaring hebt met een CRS, bij voorkeur Amadeus en beschikt over goede sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden. Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 en bent accuraat, secuur en hebt een flexibele instelling.

Salariëring wordt bepaald op basis van ervaring, opleiding en leeftijd. Djoser heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De cao van de reisbranche is van toepassing.

Ben je enthousiast over een van de bovenstaande vacature en lijkt het je leuk om bij Djoser te komen werken? Stuur je sollicitatiebrief met CV en foto t.a.v. N. Vlieger, via onderstaand sollicitatieformulier.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Zuid-Holland
MBO
parttime/fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Rotterdam The Hague Airport

RTM - PASSAGE MEDEWERKER (0-38 uur)

Above all, we care

Jouw dag
Elke dag weer is het net als of je zelf op reis gaat. Je geniet van alle verhalen en helpt ondertussen de passagiers. Je regelt met een glimlach andere vluchten en helpt de passagiers op weg. Er liggen reisdocumenten klaar voor een groep vertrekkende passagiers. Je zorgt ervoor dat ze snel en efficiënt met de juiste papieren op pad kunnen. Van het inchecken van de passagiers, de bagage en het begeleiden van het boarding-proces aan de gate: samen met je collega’s zorgen jullie met elkaar voor een soepele afhandeling. Jouw werk is echt mensenwerk. Jullie hebben plezier in je werk en dat stralen jullie ook uit. Hoe mooi is dat!

Ben je ready for take-off?
Jouw dag is pas goed als je mensen blij hebt kunnen maken. Je bent op je best als het lekker druk is. Je houdt van dynamiek en kan snel schakelen. Je vindt het draaien van uiteenlopende diensten, variërend van 3 tot 8 uur geen probleem. Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar.

  • Wil je een afwisselende seizoensjob in de vanaf januari 2022 als grondsteward(ess) op Rotterdam The Hague Airport? Solliciteer!
  • Wat neem je mee op deze reis?
  • Je sprankelende persoonlijkheid en representatieve uiterlijk
  • Minimaal MBO-4 werk en denkniveau
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • De afgelopen 8 jaar onafgebroken woonachtig geweest in Nederland (i.v.m. een veiligheidsonderzoek)
  • Flexibiliteit! En je kunt op elk moment de luchthaven met eigen vervoer bereiken (verplicht)

Wat bieden wij

  • Leuke collega’s in een enthousiast team
  • Veel ruimte voor ontwikkeling, je krijgt van ons een 3 weekse training.
  • Een marktconform salaris, op basis van een oproep contract.
  • Reiskostenvergoeding en onregelmatigheidstoeslag
  • Systeemkennis: GoNow, Iport of Altea

Join our crew!
Via onderstaand sollicitatieformulier bereik je het Recruitment team. Vergeet je jouw c.v. (bijvoorkeur met foto) en motivatie niet mee te sturen?

Over ons
Aviapartner is een van de grootste afhandelaars op maar liefst 37 luchthavens in Nederland, Belgie, Frankrijk Spanje, Duitsland en Italie. Sinds 1949 verzorgen wij diverse luchthaven diensten voor onze klanten en passagiers. Van het in-checken aan de balie tot het dispatchen van de vluchten. Samen met de collega’s zorgen wij dat er iedere dag weer voor passagiers veilig op reis kunnen.

What we do best
Wij zorgen er 365 dagen per jaar voor dat (buitenlandse) luchtvaartmaatschappijen passagiers kunnen vervoeren van en naar Schiphol. Op het moment dat de vliegtuigen nog onderweg naar de luchthaven zijn bereiden wij ons op de grond al voor om het toestel direct op te vangen aan de gate en weer snel klaar te maken voor vertrek. Soms doen we dat zelfs in 30 minuten tijd!
aviapartner.aero/joinourcrew

aviapartner.aero/joinourcrew

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Overig
Zuid-Holland
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Leiden

Reizen met oog voor de wereld en alle vrijheid om een land te ontdekken, dat is waar Djoser voor staat. Is dit ook jouw manier van reizen? Wij hebben regelmatig interessante en leuke vacatures. Momenteel hebben we een vacature op de afdeling Tour Operating.

Product Manager Verre reizen - afdeling Tour Operating  (32 - 39 uur)

Je maakt deel uit van de afdeling Tour Operating. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de labels Djoser, Djoser Family en Djoser Wandel en Fiets. Productontwikkeling, en prijscalculaties vormen belangrijke onderdelen van je werkzaamheden. Ook marketingondersteuning voor de reizen, denk daarbij aan het samenstellen van nieuwsbrieven en het beheren van de reizen en landen op de website, horen daarbij. Ook heb je regelmatig contact met onze lokale agenten. Je bespreekt voorafgaand aan de reis de route met de Djoser reisbegeleider, vanzelfsprekend evalueer je met hen de reis. Ook klantcontact voor- en na de reis vormen onderdeel van je werkzaamheden.

Wat breng je mee:

  • HBO werk – en denk niveau
  • Bij voorkeur een toeristische opleiding
  • Ruime reiservaring in landen waar Djoser reizen naar toe organiseert
  • Cijfermatig ben je sterk
  • Ervaring als productmanager in de reisbranche is een pre    
  • Je kunt goed zelfstandig werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Voor deze functie geldt vanzelfsprekend dat je beschikt over goede sociale, communicatieve en commerciële vaardigheden.

Wat bieden wij:
Een informele werkomgeving waarin je werkt in een klein team, in een prachtig historisch pand in hartje Leiden. Salariëring wordt bepaald op basis van ervaring, opleiding en leeftijd. Djoser heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden met aantrekkelijke reismogelijkheden, de cao van de reisbranche is van toepassing en je pensioen loopt via Reiswerk. Ben jij deze creatieve reislustige productmanager solliciteer dan direct!

Mail je brief met motivatie en CV via onderstaand sollicitatieformulier.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Planning/Control/Logistiek
Zuid-Holland
MBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Rotterdam Airport.

JetNetherlands BV is opgericht in 2001 en onderdeel van ASL Group. Samen beheren en exploiteren wij een vloot van 53 vliegtuigen verdeeld over 19 verschillende vliegtuigtypen Wij verzorgen het volledige beheer en de exploitatie van business jets voor particulieren of bedrijven. Het gaat om een wereldwijde vliegoperatie die centraal geleid wordt vanaf Rotterdam Airport. Werken bij JetNetherlands is werken in een zeer dynamische en groeiende organisatie.

Wegens uitbreiding van de afdeling Operations zijn wij per direct op zoek naar een:

Junior Flight Planner

Standplaats: Rotterdam Airport

Functieomschrijving:
Als Flight Planner ben je verantwoordelijk voor het plannen van alle vluchten van ASL N.V en JetNetherlands B.V. Je regelt slots, handling en catering maar zorgt ook voor een optimale inzet van vliegtuigen en crew. Je staat in direct contact met buitenstations maar ook met onze sales organisatie en crew.

Functie-eisen:

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur in bezit van diploma NLC Aviation Operations Officer of een gelijkwaardige opleiding
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent flexibel en stressbestendig
  • Bereid om 24/7 te werken in wisseldiensten

JetNetherlands biedt jou:

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende functie binnen een dynamische omgeving
  • Een prettige werksfeer

Voldoe je aan de eisen en wil je bij JetNetherlands werken? Stuur dan vóór 1 december je sollicitatiebrief met c.v. naar:

JetNetherlands BV
Rotterdam Airportplein 54
3045AP Rotterdam

T.a.v. dhr. M. Bliekendaal, of via onderstaand sollicitatieformulier.

 

Vacacture nr: GODO/JR/201021

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Zakenreizen/IATA
Zuid-Holland
MBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Den Haag

Functieomschrijving – IATA / TC Care Team medewerker (FT)

Over de organisatie:
Wij zijn een unieke wereldwijde onderneming met een solide basis van 25 jaar ondernemen, een duidelijke visie voor nu en voor de toekomst. Met een klantentevredenheidscore van 96% is Travel Counsellors een van de best bewaarde geheimen in de reisbranche.

Ons business model is gebaseerd op het werven en ondersteunen van zelfstandige reisadviseurs met hun verkoop van vakanties en zakenreizen. Als organisatie zijn wij actief in Groot-Brittannië, Ierland, Zuid-Afrika, De Verenigde Arabische Emiraten, Nederland en België. In al deze landen bieden wij onze Travel Counsellors een brede ondersteuning en het allerbeste op IT gebied.

Travel Counsellors Nederland en België heeft in de afgelopen 16 jaar een succesvol netwerk opgebouwd van meer dan 190 Travel Counsellors, een gezamenlijke omzet in boekjaar 2019 van €52m, een uitmuntende reputatie in de branche, de media en bij de consument.

Wij behoren tot een van de grootste organisaties binnen ons werkveld, hebben een enorme passie voor reizen en voor het bieden van de perfecte persoonlijke service. Onze slogans; “With us it’s personal” en “We Care” staan hierbij altijd centraal.

Vanuit het hoofdkantoor in Den Haag worden onze Travel Counsellors in Nederland en België ondersteund door de afdelingen TC Care (administratie & eerstelijnssupport), IATA, Commercial, Marketing, IT en Business Development.

We kijken enorm uit naar de toekomst, aangezien de vraag naar reizen na COVID-19 nog groter is dan voorheen. Vandaar dat we op zoek zijn naar een gedreven en gepassioneerde collega die ons team wil komen versterken. Als Business Support Executive (medewerker) maakt je deel uit van 2 afdelingen binnen het bedrijf; TC Care en IATA.

IATA / TC Care Team medewerker; Business Support Executive

Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor diverse taken op TC Care en IATA.

Het IATA team draagt zorg voor alle vragen die binnen komen m.b.t. tot vluchtreserveringen. Op luchtvaartgebied wordt er binnen onze organisatie gewerkt met Galileo Smartpoint en een eigen ticketreserveringsysteem. Je draagt verantwoording af aan onze IATA Supervisor.
Samen met je collega’s op het TC Care team draag je er zorg voor dat de (reis)administratie voor onze Travel Counsellors en leveranciers zo professioneel mogelijk wordt afgehandeld. Het TC Care team wordt geleid door twee Senior collega’s.

Algemene functieomschrijving

  • IATA gerelateerde vragen van collega’s beantwoorden per telefoon, email en chat
  • Ondersteuning bieden aan collega’s die werken met Galileo / Smartpoint
  • Ondersteuning bieden aan collega’s m.b.t. eigen vluchtenreserveringssysteem, eventuele knelpunten doornemen met de helpdesk
  • Behandelen / bijhouden van queues m.b.t. boekingen gemaakt in Galileo en onder de PCC van het hoofdkantoor
  • Bemiddeling tussen collega’s en luchtvaartmaatschappijen m.b.t. groepsreizen / groepstarieven en het opbouwen van tickets voor groepsreizen
  • Controleren en administratief verwerken van binnenkomende facturen van de diverse leveranciers
  • Contact onderhouden met collega’s, Travel Counsellors & leveranciers m.b.t. vragen facturen / betalingen en automatische incasso’s / restituties
  • Bijhouden van verschillende algemene administratieve emailboxen

Functie-eisen

  • Werkervaring binnen een administratieve functie
  • Werkervaring binnen de reisbranche en of een Toeristische opleiding is een pre
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring m.b.t. de verschillende facetten van IATA / luchtvaart (ticketing, pricing, groepstarieven, ADM’s, etc) is een absolute pre
  • Goede kennis van een GDS (Sabre, Galileo (pre) of Amadeus) waaronder begrip voor fares en ticketing
  • Fulltime beschikbaarheid

Competentie-eisen

  • Accuraat
  • Stressbestendig
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring met Word, Excel en Outlook is een pre
  • Woonachtig in de omgeving van Den Haag

Ons aanbod
Travel Counsellors Nederland & België is gedreven en dynamische organisatie, waarin gezamenlijk zorg wordt gedragen voor een goede werksfeer. Samenwerking en het behalen van een hoog serviceniveau zijn voor ons belangrijk. Voor deze functie bieden we een marktconform salaris, een uitdagende werkomgeving en een prettige werkplek.

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je meer informatie, neem dan rechtstreeks contact op met Sabine Flaton (Senior TC Care Team) of Hira Zaidi (Supervisor IATA)  via telefoonnummer 070 3141831.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Zakenreizen/IATA
Zuid-Holland
MBO
Overig
Overig
Standplaats(en): 
Den Haag

Business Travel Consultant – Den Haag

De zakelijke reiswereld wordt weer normaler nu steeds meer reisadviezen aangepast zijn. De overheidsklanten, die wij op ons kantoor in Den Haag bedienen, willen weer op pad en de reisaanvragen komen weer volop binnen. Wij zoeken nieuwe Business Travel Consultants (parttime en/of fulltime) die onze operatie op onze vestiging in Den Haag komen versterken bij deze groei. Wij zoeken jou als je aan elke reisaanvraag ook jouw Personal Touch kan toevoegen.

VCK Travel en onze cultuur
VCK Travel is een Nederlands zakenreisbureau met 100 medewerkers en 4 kantoren verspreid over het land. Wij zijn een open bedrijf met een eerlijke en duidelijke communicatie naar klanten en medewerkers. Transparantie en integriteit in onze werkwijze staan boven alles en The Personal Touch is onze basis. Wij willen altijd maatwerk bieden in onze dienstverlening. Het vormt echt de rode draad door onze organisatie, ook intern. Het grote aantal verschillende functies binnen ons bedrijf biedt volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen. We hebben een goed HR beleid dat bijdraagt aan een fijne werkplek. Een jaarlijks kerstfeest, een gezellige BBQ en bij gelegenheid een (online) borrel, zorgen voor een collegiale sfeer. En wil je af en toe thuis werken? De combinatie van op kantoor en thuis werken kan bij ons, omdat wij die werk-privé balans zo belangrijk vinden.

De functie en de inhoud
Als Business Travel Consultant op de afdeling Government Travel adviseer jij de klanten en handel je de reserveringen conform het reisbeleid van de klant af. Je bent hierbij accuraat en bouwt een persoonlijke band op met jouw contactpersonen. Omdat jij de reisaanvragen die telefonisch of per e-mail binnenkomen van A tot Z verwerkt, zijn jouw werkzaamheden zeer divers en is geen enkele dag hetzelfde. Niet alleen het boeken van vluchten of hotelkamers, maar ook treinreserveringen, visa, facturatie en kwaliteitscontroles behoren tot jouw takenpakket. Samen met jouw collega’s streef jij ernaar altijd net dat beetje extra service te verlenen, houd je rekening met de specifieke wensen van de klant en de reiziger en maak jij het verschil met jouw hoogwaardige dienstverlening. Met een gezonde dosis humor en optimisme pas je goed in het gezellige team van collega’s die jou graag willen ontmoeten.

De arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris
  • 29 vrije dagen
  • Pensioenregeling
  • Ons kantoor in Den Haag heeft een goede bereikbaarheid met openbaar vervoer
  • Dynamische en levendige werkplek
  • Hecht team met gezellige collega’s

Jouw bagage

  • Toeristische opleiding op MBO-niveau
  • Kennis van tarieven, reserveringssystemen en administratiesystemen.
  • Teamplayer die een persoonlijke band kan opbouwen met klanten en collega’s.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Interesse? Laat ons van je horen!
Wij maken graag eens kennis met je! Bij ons geen ingewikkelde sollicitatiebrieven, voor ons is jouw CV voldoende die je hieronder kan uploaden. Om het nog gemakkelijker te maken, kan je bij ons ook solliciteren via WhatsApp. Handig toch? Stuur via WhatsApp jouw naam, e-mailadres, CV en de functietitel naar 06-39356049 en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Wil je meer weten over deze vacature? Neem contact op met Caro van Dijk, HR Coördinator, door een mail te sturenl. Zij neemt dan contact met je op en vertelt graag meer over deze functie.