Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Omgeving Schiphol
Overig
parttime/fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Rotterdam The Hague Airport
Schiphol

Grondsteward(ess) 20-38 uur
Schiphol Airport & Rotterdam Airport

WAT ZIJN JE TAKEN?
Stel je voor: de levendige internationale omgeving van Schiphol én Rotterdam Airport is jouw kantoor. Je ontmoet mensen van over de hele wereld en geen werkdag is hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor passagiers die reizen met diverse luchtvaartmaatschappijen en namens Aviapartner sta jij hen met een glimlach te woord. De reis van deze passagiers start bij jouw aan de check-in balie.

Je helpt passagiers bij het inchecken. Je checkt reisdocumenten, informeert passagiers over hun boardingtijd en vertrekgate. Jij speelt een belangrijke rol in het handhaven van de veiligheidsregels en –procedures die gelden op de luchthaven. Van drukte aan jouw check-in balie en de mooie verhalen van passagiers krijg jij energie! Als jij de passagiers van de vertrekkende vluchten hebt ingecheckt, ga je door naar de gate. Dezelfde passagiers kom je bij de gate weer tegen! Uiteraard zorg jij voor een soepel boardingsproces en een vliegende start van de reis voor de passagiers.

Werkdagen- en tijden
Het reizen op Schiphol en Rotterdam Airport gaat altijd door. Dit betekent dat jij gaat werken in uiteenlopende diensten. Je werkt op Schiphol of Rotterdam, met eventuele uitwisseling. Je hebt de mogelijkheid om diensten tussen de 4 en 8 uur te werken. Je kan zowel fulltime als op jouw gewenste beschikbaarheid werken. Lekker flexibel dus! De eerste dienst start om 04:15 uur, maar dat is voor jou juist een mooi begin van de dag! En je krijgt er een vrije middag voor terug. Het is dus wel belangrijk dat jij te allen tijde op Schiphol én Rotterdam Airport kunt komen, ongeacht de start- en eindtijd van jouw dienst.

Je krijgt een betaalde training van één week. Dit is een combinatie tussen theorie en on the job training. De training is maandag tot donderdag, overdag. Geef in je sollicitatie je standplaats voorkeur aan.

Wie zoeken wij?

  • Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je communiceert goed in zowel de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt ervaring met het invoeren, opvragen en verwerken van passagiers- en bagagegegevens in meerdere Airlines reserveringssystemen;
  • Je hebt ervaring met het systeem Amadeus. Ervaring met Galileo is een pré;
  • Je bent communicatief vaardig, stressbestendig en nauwkeurig;
  • Je hebt kennis van Word en Excel
  • Je bent minimaal 8 jaar aaneengesloten ingeschreven in een Nederlandse gemeente, i.v.m het aanvragen van een VGB screening;
  • Je kunt te allen tijde binnen één uur op Schiphol komen, ook ‘s nachts. Zowel eigen vervoer als met het OV;

Wat bieden wij

  • Je krijgt een salaris tussen €11,33 en € 11,93 bruto per uur, afhankelijk van jouw werkervaring;
  • Je krijgt een baan voor langere tijd tussen de 20 en 38 uur per week;
  • Je krijgt mooie onregelmatigheidstoeslagen;
  • Reiskostenvergoeding per gewerkte dag;
  • Je gaat aan het werk in een leuk en enthousiast team;
  • Je krijgt veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de doorgroeimogelijkheden binnen Aviapartner.

Voldoe je aan het profiel? Reageer dan snel via onderstaand sollicitatieformulier.

Stuur je C.V en motivatiebrief en vermeldt naar welke functie je solliciteert.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Marketing/Communicatie/MICE
Omgeving Schiphol
MBO
Fulltime
1 - 2 jaar
Standplaats(en): 
Schiphol

Stichting Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (Bas) is het informatie- en klachtencentrum voor alle omwonenden van Schiphol. Bas is het gezamenlijke initiatief van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) en Amsterdam Airport Schiphol (AAS).

Bas is op zoek naar een Communicatiemedewerker/Klachtbehandelaar (32 uur per week)

Functiebeschrijving
Als Communicatiemedewerker/klachtbehandelaar ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van informatie- en klachtenregistratieverzoeken met betrekking tot het vliegverkeer op en rond Luchthaven Schiphol. Je behandelt de vragen en klachten die per mail, telefoon en via het registratiesysteem binnen komen en zorgt hiermee voor correcte input voor de diverse rapportages die Bas maakt.

Bijzonderheden
Deze functie kenmerkt zicht door de vele contacten met de bewoners uit de omgeving van luchthaven Schiphol, medewerkers van Amsterdam Airport Schiphol en medewerkers van Luchtverkeersleiding Nederland. Van de communicatiemedewerker/klachtbehandelaar wordt verwacht dat hij/zij inzicht heeft in het functioneren en ontwikkelingen van de luchthaven en de luchtverkeersleiding, kennis heeft van de luchtvaart en uitvoeringsbesluiten en beschikt over vaardigheid in het interpreteren van informatie over luchtvaart en het gebruik van relevante informatiesystemen.

Functie-eisen
Voor deze functie is MBO werk- en denkniveau gewenst, heb je bij voorkeur kennis van de luchtvaart en ervaring in klantcontact. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) en je hebt gevoel voor de positie en emoties van anderen. Je bent klantgericht en analytisch ingesteld om operationele procedures en informatie uit diverse bronnen te kunnen koppelen aan een specifieke vraag of melding. Daarnaast ben je in staat om een vraag of klacht in breder verband te plaatsen. Je bent bereid piketdienst te draaien en in het weekend te werken. Op officiële feestdagen is Bas gesloten. De werkzaamheden worden voornamelijk op kantoor op Schiphol verricht. Incidenteel thuiswerken is mogelijk.

Stichting Bas bied je een functie met veel uitdagingen binnen een klein en hecht team waar samenwerken en collegialiteit erg belangrijk is. Het salaris behorende bij deze functie bedraagt minimaal €2070,07 en maximaal €2958,11 bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je een vergoeding voor de gewerkte dagen in het weekend en voor de gelopen piketdiensten. Je ontvangt 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 4.5% nadat je een volledig jaar in dienst bent. Je reiskosten worden vergoed.

lnteresse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je CV begeleid door een persoonlijke motivatie voor 20 december  2021 naar cindy.bulder@mailbas.nl. Mocht je nog inhoudelijke vragen hebben, dan kun je contact opnemen op telefoonnummer 020-6015555.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Techniek
Omgeving Schiphol
Overig
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Lijnden

For our head office in Lijnden (Amsterdam area) we are looking for an Employee Technical Support M/F to strengthen our young team.

About TDA
TDA is one of the world's largest suppliers of aircraft components, with a primary focus on the purchase and dismantling of aircraft for part-out. With almost 40 years of industry experience, this independent company focuses on providing, loaning, exchanging and repairing high quality commercial aircraft parts worldwide.
Since 1982, we have distinguished ourselves as an innovative, multicultural company with a friendly working atmosphere through all levels of our organization. With our informal but professional way of working, we have built strong relationships with our customers, suppliers and other partners. Our team consists of loyal employees who have been with us for many years, often progressing internally to higher positions.

Responsibilities:

  • As an Employee Technical Support at the Technical Support department, you are
  • mainly occupied with the following tasks:
  • Assisting with technical related questions of customers or TDA colleagues
  • Checking weekly progress lists of teardown companies
  • Pre-inspection, final inspection of our aircraft
  • Advising management on the technical condition of aircrafts
  • Main point of contact between TDA and teardown company
  • Support with and sharing of technical knowledge

Job requirements:

  • Energetic and service-oriented person with a positive, stress-resistant mentality
  • Knowledge and understanding of aircraft maintenance documents
  • Skilled with computer programs Excel and Word
  • In possession of driving license B
  • Command the Dutch and English language both spoken and written
  • Affinity with aviation is a plus

Applying for a V.O.G. (certificate of good conduct) is mandatory at TDA.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Zakenreizen/IATA
Omgeving Schiphol
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Vacature Accountmanager Zakenreizen

Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? In de functie van Account Manager Zakenreizen (fulltime) ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen klantenpakket en doorloop je het hele operationele proces van A tot Z.
Het betreft een uitdagende functie in een ervaren en enthousiast team op een unieke locatie op Schiphol Centrum of in hartje Rotterdam. De functie biedt veel zelfstandigheid en een grote mate van vrijheid.

Over ons:
Schiphol Travel International is een internationale zakenreisorganisatie met diverse kantoren in Nederland en in het Verenigd Koninkrijk en is onderdeel van het Travel Leaders netwerk.
Wij zijn gespecialiseerd in exclusieve en persoonlijke  dienstverlening aan middelgrote en grote multinationals en bedienen veel klanten in het hogere segment.
Schiphol Travel werkt conform een zelfstandig ontwikkeld concept waarbij het totale bedrijfsproces is ingericht naar de wens van de klant.

Wat neem jij mee:

  • IATA kennis en ervaring minimaal gelijkwaardig aan KLM FAT 1/IATA Foundation
  • Kennis van CRS, bij voorkeur Galileo
  • Kennis van ticketing & refunds
  • Relevante werkervaring in de verkoop van zakenreizen
  • Servicegerichte instelling en verantwoordelijkheidsgevoel

Wij bieden:

  • Afwisselend en uitdagend werk , elke dag is anders
  • Een zelfstandige fulltime functie in een jong en enthousiast team
  • Een platte organisatie zonder managers en supervisors en met ruimte voor eigen inbreng
  • Dynamische werkomgeving op de luchthaven Schiphol en Rotterdam, goed bereikbaar per OV
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Goede salariëring  

Voor meer informatie over de vacature kunt u contact opnemen met Linda Keizer .

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Planning/Control/Logistiek
Omgeving Schiphol
Overig
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol Rijk

Bedrijfsprofiel
EVA Air is part of the Evergreen Group and is an international Passenger and Cargo Airline originating from Taiwan. EVA Air has currently 4 cargo flights per week flying from Amsterdam to Taipei .

Vacaturebeschrijving
For our Netherlands branch, we are looking for a new colleague joining our Cargo Operation team at our office located at Schiphol Rijk.

We invite applicants for the vacancy of:
Junior Cargo Traffic Officer
(40 hours per week, Monday-Sunday)

Vacature-eisen
The applicant should meet the following requirements:

  • Willing to work evening, during week-ends and public holidays;
  • Preferably with (basic) knowledge and experience in (airline) cargo handling;
  • Good Dutch and English communications skills in both writing and speaking;
  • Being able to carry out duties with great accuracy;
  • Computer literate;
  • In possession of driving license B;
  • You must undergo and pass the Schiphol security screening (Veiligheidsonderzoek Burgerluchtvaart);

Information and application:
For inquiries regarding this vacancy please contact Mr. Yesser Steevensz Tel: 020-4466275. To apply for this position, please click on “Verzend” button below. Please send in your application letter and CV in English before 30th November 2021.

ONLY English applications will be accepted for the selection procedure!

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Omgeving Schiphol
MBO
Parttime
Overig
Standplaats(en): 
Rotterdam The Hague Airport
Schiphol

Business Lounge agent  20-38 uur
Schiphol Airport & Rotterdam Airport

Wat ga je doen:
Als loungemedewerker ben jij het gezicht van de lounge van Aviapartner op Schiphol en/of Rotterdam Airport! Jij opent de lounge, je zorgt ervoor dat de lounge er representatief uitziet en dat alle voorzieningen gevuld zijn. Denk hierbij aan het het buffet waar de passagiers gebruik van maken. Daarna controleer je het dagrapport op bijzonderheden. Alles check? De deuren van de lounge kunnen open! Je bent verantwoordelijk voor het naleven van de horeca warenwet en de luchtvaartregels, maar ook zorg je er samen met jouw collega's van passenger handling voor dat de check-in soepel verloopt. Snel schakelen doe je graag en je bent scherp. Kwaliteit staat voorop!

Met jouw glimlach en passie voor gastvrijheid zorg jij voor een warm en vooral hartelijk welkom in een lounge. Door deze klantbeleving komen de passagiers de volgende keer graag weer terug bij jou in de lounge, want jij maakt het verschil!

Ben je ready for take-off?
Het is een flexibele fulltime of parttime functie tussen de 20-38 uur per week. Je werkt wisselende diensten tussen 05:00 en 22:00 uur. Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en werk jij het liefst op de luchthaven Schiphol of Rotterdam Airport in een klant- en servicegerichte functie? Dan zoeken wij jou!

Wat zoeken wij?

  • Minimaal mbo4 werk- en denkniveau
  • lEen Sociale Hygiëne diploma is een pré;
  • Kennis van HACCP en allergenen is een pré;
  • Je hebt een dienstverlenende instelling en je bent representatief;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent bereid om op onregelmatige werktijden te werken tussen 05:00-22:00 uur;
  • Je woont minimaal 8 jaar aaneengesloten in een Nederlandse gemeente i.v.m. een VGB veiligheidsonderzoek.

Wat bieden wij?

  • Je krijgt een mooi salaris van €13,00 bruto per uur;
  • Je krijgt een flexibele parttime of fulltime baan tussen 20 en 38 uur per week;
  • Mooie onregelmatigheidstoeslagen tussen de 25% en 60%;
  • Reiskostenvergoeding
  • Je krijgt leuke collega's in een hecht, enthousiast en bevlogen team;
  • Jouw standplaats is Amsterdam of Rotterdam Airport, met een mogelijkheid tot uitwisseling.
  • Je krijgt de mogelijkheid om verder te ontwikkelen d.m.v. training on the job;

Join our crew Via onderstaand sollicitatieformulier bereik je het Recruitment team. Vergeet je jouw c.v. en motivatie niet op te sturen? Sluitingsdatum 30 november 2021.

Over ons
Aviapartner is een van de grootste afhandelaars op maar liefst 37 luchthavens in Nederland, Belgie, Frankrijk Spanje, Duitsland en Italie. Sinds 1949 verzorgen wij diverse luchthaven diensten voor onze klanten en passagiers. Van het in-checken aan de balie tot het dispatchen van de vluchten. Samen met de collega’s zorgen wij dat er iedere dag weer voor passagiers veilig op reis kunnen.

What we do best
Wij zorgen er 365 dagen per jaar voor dat (buitenlandse) luchtvaartmaatschappijen passagiers kunnen vervoeren van en naar Schiphol. Op het moment dat de vliegtuigen nog onderweg naar de luchthaven zijn bereiden wij ons op de grond al voor om het toestel direct op te vangen aan de gate en weer snel klaar te maken voor vertrek. Soms doen we dat zelfs in 30 minuten tijd!
aviapartner.aero/joinourcrew

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Management/Administratie
Omgeving Schiphol
HBO
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Schiphol

SALARISADMINISTRATEUR | 38 UUR
Alles draait om de vijfentwintigste: dat is de datum dat het salaris weer correct en wel op de rekening wordt bijgeschreven van alle Aviapartner medewerkers. Dat gaat natuurlijk niet vanzelf. Geen maand is hetzelfde in ons dynamische organisatie. Je beoefent topsport binnen jouw vakgebied! Daarnaast zitten we met de afdeling HR midden in een professionaliseringsslag, waarbij we als team onze processen kritisch onder de loep nemen en werken aan verbetering om management en medewerkers nog beter van dienst te kunnen zijn. Een ding is duidelijk: je hoeft je niet te vervelen!

Wat ga je doen?
Samen met je collega ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Naast het verzorgen van mutaties, de salarisrun en analyses, coördineer je ook de werkzaamheden. Daarnaast verzorg je de rapportages en zorg je dat de salarisadministratie voldoet aan de cao en alle wet- en regelgeving. Je hebt een adviserende rol richting het management over de inrichting en ontwikkeling van de salarisadministratie. Deze rol valt onder de afdeling HR en je maakt deel uit van een klein en hecht team. De standplaats voor deze functie is op ons hoofdkantoor te Schiphol Oost. Op steenworp afstand van de A4/A9 en uitstekend bereikbaar met het OV.

Ben je ready for take-off?
Je bent onze specialist op het gebied van salaris en vindt het daarbij uitdagend om systeemtechnische zaken op te pakken. AFAS kent voor jou geen geheimen. Je ziet er uitdaging in om in een dynamische afdeling de rust te bewaren en te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Je bent een zelfstandige teamspeler die houdt van een uitdaging. Je bent natuurlijk accuraat en hebt de nodige ervaring in vergelijkbare omgevingen.

Heb jij al een mooie ervaring als salarisadministrateur opgedaan en wil je deze verder uitbreiden in een functie die je zelf nog verder kunt vormgeven? Solliciteer dan direct op deze vacature.

Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau
  • 2-4 jaar relevante werkervaring
  • Je bent in het bezit van je PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie) en bijvoorkeur VPS afgerond
  • Een hoge mate verantwoordelijkheidsgevoel

Wat bieden wij?

  • Een contract voor 38 uur per week, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Uiteraard een passend pakket aan arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving in een enthousiast team

Join our crew
Voldoe je aan het profiel? Reageer dan snel via onderstaand sollicitatieformulier. Vergeet je c.v. en motivatie niet mee te sturen.

Over ons:
Aviapartner is een van de grootste afhandelaars op maar liefst 37 luchthavens in Nederland, Belgie, Frankrijk Spanje, Duitsland en Italie. Sinds 1949 verzorgen wij diverse luchthaven diensten voor onze klanten en passagiers. Van het Inchecken aan de balie tot het dispatchen van de vluchten. Samen met zo’n 1000 collega’s zorgen wij dat er iedere dag weer gemiddeld 30.000 passagiers veilig op reis kunnen.

What we do best
Wij zorgen er 365 dagen per jaar voor dat (buitenlandse) luchtvaartmaatschappijen passagiers kunnen vervoeren van en naar Schiphol. Op het moment dat de vliegtuigen nog onderweg naar de luchthaven zijn, bereiden wij ons op de grond al voor, om het toestel direct op te vangen aan de gate en weer snel klaar te maken voor vertrek. Soms doen we dat zelfs in 30 minuten tijd!

aviapartner.aero

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
HRM/HRD/Recruitment
Omgeving Schiphol
HBO
Fulltime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

HR MEDEWERKER | 32-38 UUR
Teamspeler in de voorhoede

Jouw dag:
Eerst maar eens de binnenkomende post bekijken voor jouw afdeling. Daarna zorg je dat de papieren in orde zijn voor de twee nieuwe collega’s die vanmorgen langskomen om te tekenen. Je bereidt het overleg voor dat je straks hebt met de Business Partner. Een opzegging, een promotie, een update over de langdurige zieken en het bijwerken van wat lopende zaken, er speelt altijd van alles.
De ochtend vliegt voorbij. Na de lunch heb je tijd om de bevestigingen op te stellen voor de mensen waarvan het contract wordt verlengd. Je helpt je collega nog even met het wegwerken van archiveerwerk en je sluit je dag af met het bijwerken van de binnengekomen screeningen. Tussendoor beantwoord je vragen van medewerkers en leidinggevenden die je bellen of mailen. Afwisseling genoeg!

Ben je ready for take-off?
Jij zorgt dat de administratieve processen op orde zijn en dat je de juiste prioriteiten weet te stellen doordat je het overzicht bewaart. Dat doe je in nauw overleg met de Business Partner van de afdeling, en natuurlijk samen met de andere medewerkers van de HR-afdeling. Je wilt graag nieuwe dingen leren omdat je leergierig en proactief bent.

Omdat wij midden in een professionaliseringsslag zitten, ben je altijd op zoek naar hoe we ons werk beter kunnen organiseren en onze systemen handiger kunnen gebruiken. Je ziet er uitdaging in om in een dynamische werkomgeving de rust te bewaren en te zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Wat neem je mee?

  • HBO werk-denkniveau (HRM, MER of een andere relevante richting);
  • Affiniteit met administratieve processen;
  • Kennis van AFAS is pre’
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid zijn competenties die op jou van toepassing zijn;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat bieden wij?

  • Een collegiale en professionele werkomgeving in de luchtvaart;
  • We vinden het belangrijk dat je groeit en je ook op persoonlijk vlak kunt ontplooien. Er is dus zeker ruimte voor eigen inbreng;
  • Daarnaast bieden we een marktconform salaris en een contract voor 32-38 uur met reiskostenvergoeding en 24 vakantiedagen.

Join our crew:
Je kunt je sollicitatie zenden via onderstaand sollicitatieformulier. Vergeet je jouw C.V. en motivatie niet mee te sturen?

Over ons:
Aviapartner is een van de grootste afhandelaars op maar liefst 37 luchthavens in Nederland, Belgie, Frankrijk Spanje, Duitsland en Italie. Sinds 1949 verzorgen wij diverse luchthaven diensten voor onze klanten en passagiers. Van het Inchecken aan de balie tot het dispatchen van de vluchten. Samen met zo’n 1000 collega’s zorgen wij dat er iedere dag weer gemiddeld 30.000 passagiers veilig op reis kunnen.

What we do best
Wij zorgen er 365 dagen per jaar voor dat (buitenlandse) luchtvaartmaatschappijen passagiers kunnen vervoeren van en naar Schiphol. Op het moment dat de vliegtuigen nog onderweg naar de luchthaven zijn, bereiden wij ons op de grond al voor, om het toestel direct op te vangen aan de gate en weer snel klaar te maken voor vertrek. Soms doen we dat zelfs in 30 minuten tijd!

aviapartner.aero

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Omgeving Schiphol
Overig
Overig
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Wat ga je doen?
Als Platform medewerker werk jij tussen de vliegtuigen op Schiphol! Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vracht en bagage van passagiers. Daarnaast zorg jij ervoor dat de pionnen rondom het vliegtuig worden geplaatst en jij assisteert bij het precieze werk in het plaatsen van de trappen bij het vliegtuig. Deze werkzaamheden voer je uit onder strikte veiligheidsprocedures. In jouw werk creëer je direct een groot verantwoordelijkheidsgevoel waarin jij de veiligheid van jezelf én jouw collega’s goed in de gaten houdt. Je bent een aanpakker en je vindt het leuk om fysiek bezig te zijn. Het gewicht van de bagage kan namelijk erg van elkaar verschillen en daarnaast sta je de hele shift op je benen. Elke dag is anders, maar daar krijg jij juist energie van! Klinkt dit als jouw ideale baan?

BEN JE READY FOR TAKE OFF?

Het reizen op Schiphol gaat bijna 24/7 door. Samen met jouw collega’s ga je in een hecht team aan de slag. Je werkt dan ook op onregelmatige werktijden. Ideaal om te combineren met studie, andere baan, gezin of een hobby. Jouw werkdagen zijn van maandag tot en met zondag en de werktijden liggen tussen 04.30 en 00.00 uur. Onregelmatigheidstoeslag? Check! Jouw bruto uurloon wordt aangevuld met onregelmatigheidstoeslagen. Deze liggen tussen de 25% en 60%.

Wie zoeken wij?

  • Je bent in het bezit van een geldig (EU) rijbewijs B;
  • Inzetbaar van maandag tot zondag, ook op feestdagen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur de Engelse taal;
  • Je hebt de waarden veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan en handelt hier ook naar;
  • Flexibiliteit! En je kunt op elk moment de luchthaven met eigen vervoer bereiken (verplicht).

Wat bieden wij:

  • Je krijgt €10,85 bruto per uur zonder toeslagen, die komen er nog bij!
  • Je krijgt mooie onregelmatigheidstoeslagen afhankelijk van jouw diensttijden;
  • Het is mogelijk om zowel parttime als fulltime te werken, afhankelijk van jouw beschikbaarheid;
  • Per gewerkte dienst krijg je reiskostenvergoeding;
  • Je gaat werken in een super leuk en enthousiast team;
  • Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en je krijgt veel doorgroei- en trainingsmogelijkheden.
  • Je kan voor langere tijd aan de slag bij Aviapartner, ideaal als je het combineert met een studie, gezin, andere baan of hobby;

JOIN OUR CREW !
Voldoe je aan het profiel? Reageer dan snel via onderstaand sollicitatieformulier. Vergeet je c.v. en motivatie niet mee te sturen

Over ons:
Aviapartner is een van de grootste afhandelaars op maar liefst 37 luchthavens in Nederland, België, Frankrijk Spanje, Duitsland en Italië. Sinds 1949 verzorgen wij diverse luchthaven diensten voor onze klanten en passagiers. Van het Inchecken aan de balie tot het dispatchen van de vluchten. Samen met zo’n 1000 collega’s zorgen wij dat er iedere dag weer gemiddeld 30.000 passagiers veilig op reis kunnen.

What do we best
Wij zorgen er 365 dagen per jaar voor dat (buitenlandse) luchtvaartmaatschappijen passagiers kunnen vervoeren van en naar Schiphol. Op het moment dat de vliegtuigen nog onderweg zijn naar de luchthaven, zijn wij al bezig met de voorbereidingen om het vliegtuig, na de landing, direct op te vangen aan de gate en weer snel klaar te maken voor vertrek. Soms doen we dat zelfs in 30 minuten tijd!

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Luchthavenpersoneel
Omgeving Schiphol
Overig
Parttime
Overig
Standplaats(en): 
Schiphol

Jouw dag
Op de afdeling Airside Operations werk je letterlijk “onder de vleugels”. Hoe cool is dat! Jouw nieuwe werkplek bevindt zich op Schiphol Airport en de werkzaamheden voer je voornamelijk midden in de Airside operatie uit.
Samen met je collega’s speel je een cruciale rol in de veilige turnaround van de vluchten.

Wat ga je doen:

  • Het tijdig verzamelen en opvolgen van alle relevante gegevens over vluchten bij de daartoe aangewezen personen, instanties en systemen en het doorgeven van de relevante informatie;
  • Coördineren van de turnaround aan de gate
  • Het aansturen, coachen en bijsturen van de medewerkers gedurende de turnaround
  • Toezicht houden op een veilige manier van werken op het platform voor en tijdens de vluchtafhandeling
  • Het registreren en administreren van relevante gegevens zoals bepaald door Airlines, management en autoriteiten
  • Het veilig indokken van vliegtuigen met behulp van VDGS (Visual Docking Guiding System)
  • Communicatie met de cockpit bij binnenkomst en vertrek via CCS (Cockpit communicatie systeem) of manueel
  • Aan de hand van de belading zorgen voor de juiste indeling van vracht en bagage
  • Aftekenen van de loadsheet
  • Het rapporteren van onregelmatigheden
  • Indien nodig bedienen van ‘light’ equipment

Are you ready for take off?
Je handelt effectief in een dynamische en snel veranderende omgeving. Je hebt een brede kijk op zaken, processen en veiligheid. Operationele verstoringen weet je snel op te lossen. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent stressbestendig. Herken je jezelf en of heb je al ervaring opgedaan bij een vliegtuigafhandelaar? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie-eisen:

  • Minimaal 8 jaar onafgebroken woonachtig in Nederland
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je bent bereid om in wisselende diensten te werken, ook in het weekend en op feestdagen
  • Goede computervaardigheden, kennis van Word en Excel
  • Je kunt op elk moment de luchthaven zelfstandig met eigen vervoer of het OV bereiken
  • Ervaring met Weight & Balance is een pre

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris
  • Onregelmatigheidstoeslag: afhankelijk van de functie en dienstrooster kan dit o.b.v. een fulltime dienstverband varieren tussen € 280,00 en € 340,00 bruto per maand
  • Een bepaalde tijd contract: min/max of parttime
  • Reiskostenvergoeding
  • Leuke collega’s in een enthousiast team
  • Een afwisselende en uitdagende functie

Join our crew

Voldoe je aan het profiel? Reageer dan snel via onderstaand sollicitatieformulier. Vergeet je c.v. en motivatie niet mee te sturen.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.

Pagina's