Vakgebied: 
Management/Administratie
Gelderland
MBO
Fulltime
2 - 5 jaar
Standplaats(en): 
Apeldoorn

Ben jij de rechter- én linkerhand van de directeur? Bewaak jij agenda’s, lopende acties én de goede sfeer? Houd jij als vliegende keep de kantoororganisatie lekker down-to-earth? Duik dan in onze vacature voor directie secretaresse. Bij Silverjet Vakanties doen wij alles businessclass, help jij onze directeur bij het versterken van onze business?

Wij zoeken een opgeruimde, stressbestendige Directie assistente (m/v, fulltime) die ervoor zorgt dat alles bij ons op rolletjes loopt.

Wat ga je doen?
Je bent de spil binnen het kantoor en onmisbaar voor zowel de directeur als het leuke jonge team van 11 travel consultants. Voor de directeur voer je de algemene (mail)correspondentie, je beheert zijn agenda en je zorgt ervoor dat er geen acties blijven liggen. Ook maak je heldere verslagen van de vergaderingen, onderhoud je de contacten met externe leveranciers en vraag je offertes aan. Als duizendpoot doe je daarnaast ook de administratie van vakantie- en ziektedagen en leid je de communicatie rond sollicitaties in goede banen.

Kwaliteitgedreven en ondernemend als we zijn, krijg je bij ons alle ruimte om mee te denken en te helpen bij het verbeteren van onze services en taken.

We zien graag dat je:

  • HBO werk- en denkniveau (MBO+)
  • tenminste 3 jaar werkervaring hebt;
  • secuur en initiatiefrijk bent;
  • de Nederlandse en Engelse taal uitstekend spreekt en schrijft;
  • Word, Excel, PowerPoint tot in de puntjes beheerst.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief en ontplooiing.
  • Salariëring boven CAO-niveau.
  • Tegemoetkoming in reiskosten woon-/werkverkeer (bij voorkeur woon je binnen een straal van ca. 40 km).
  • Een collegiaal team en een informele werksfeer.
  • Korting op je eigen vakantie.
  • Een bedrijfsfitnessabonnement.

Over ons
Silverjet Vakanties is gevestigd in Apeldoorn. Wij richten ons op de consument die kiest voor een hoge mate van luxe, comfort, kwaliteit en flexibiliteit. Omdat Silverjet ook op het gebied van duurzaamheid wil excelleren, vergroten wij ons aanbod aan duurzame bestemmingen en initiatieven continu. Als zelfstandige reisorganisator met bijna 25 jaar ervaring en expertise garanderen wij onze cliënten naast een vergaande service door ons betrokken team een onderscheidend kwaliteitsaanbod. Werken bij Silverjet Vakanties betekent werken in een dynamische omgeving met een vakkundig en ambitieus team. Er is een schat aan kennis in huis waardoor wij een waardevolle leeromgeving bieden.

Geef jezelf een nieuwe bestemming en solliciteer!
Wil je na het lezen van deze vacature direct je (reis)tas pakken om ons team met jouw organisatietalent compleet te maken? Dan hebben we vast een match! Kom, schrijf jouw beste sollicitatiebrief ooit en mail hem samen met jouw CV en pasfoto
naar de heer A. van der Horst. We zullen snel reageren!

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.
Vakgebied: 
Zakenreizen/IATA
Gelderland
MBO
Overig
Overig
Standplaats(en): 
Apeldoorn

Vacature: Business Travel Consultant (parttime/fulltime)

FCM Travel Solutions is wereldwijd één van de grootste zakenreisbureaus met jarenlange ervaring. Wij staan dicht bij onze klanten. Wij weten de weg goed te vinden in de jungle van luchtvaarttarieven en bij elke aanvraag zoeken wij de beste en voordeligste mogelijkheid om te reizen, of het nu gaat om vliegtarieven, hotelovernachtingen of autohuur. Ons doel is transparant met onze klanten te werken en te communiceren.

Beetje bij beetje gaat de wereld na de pandemie weer open en zijn wij op zoek naar enthousiaste collega’s voor onze vestiging in Apeldoorn en te openen locatie in Amsterdam. Er wordt in kleine zelfsturende teams van maximaal 7 collega’s gewerkt. Dit houdt voornamelijk in dat je als team samen verantwoordelijk bent voor de resultaten en het reilen en zeilen van alle operationele zaken. Daarnaast is er geen teamleider en hak je indien nodig zelfstandig knopen door.

Herken je jezelf in het volgende?:

  • Afgeronde opleiding MBO-4/HBO opleiding
  • Werkervaring op zakenreisgebied
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Kennis van een GDS is een pre
  • Stress bestendig
  • Initiatiefrijk en gevoel voor verantwoordelijkheid
  • Gevoel voor humor

Wij bieden:

  • Een gezellig team met plezier in hun werk waar ondanks de drukte altijd tijd is voor een praatje en een grapje
  • Een gevarieerde baan met een diverse klantenkring met uitdaging en ruimte voor ontplooiing. Geen enkele dag is hetzelfde!
  • Ons motto is: Work hard, play hard. Regelmatig houden wij een buzz-night en ontmoeten wij jaarlijks onze andere Europese FCM collega’s op een bestemming ergens in Europa om samen onze successen te vieren
  • Marktconform salaris met aantrekkelijke bonussen

Het salaris voor een business travel consultant ligt tussen de €1850,- en €2357,-
Een senior business travel consultant verdient maximaal €2640,- per maand op fulltime basis (40 uur per week). Hier komen de bonussen nog bovenop.
Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je CV en motivatie naar de HR afdeling van FCM via onderstaand sollicitatie formulier.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 150 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 50 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx ppt pptx.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden
CAPTCHA
Deze vraag is nodig om spam te voorkomen.